align:right

خرید محصولات قفسه بندی متفرقه و بی کفیت ،فقط هزینه کردن وهدر دادن پول است دقت کنید تنها به خاطر چند هزار تومان ارزان تر ، تن به خرید محصولات بی کیفیت و تقلبی ندهید قفسه بندی های متفرقه در کا رگاه های بی هویت زیرزمینی ، با پا ئین ترین امکانات تولید ،ساخته شده و بعد از چندی استفاده ، تغیر شکل داده وباید آن را بعنوان آهن قراضه دور بیاندازید

قیمت محصولات را آنلاین ببینید

قفسه بندی سنگین (پالت راک، درایوین راک، کانتی راک،
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه نخست       مشاوره رایگان       ورود به فروشگاه آنلاین       ثبت تلفنی سفارش
فروش قفسه بندی مغازه ، فروشگاهی،سوپرمارکتی و انباری سفارش آنلاین
 

 قفسه بندی سنگین (پالت راک، درایوین راک، کانتی راک، بالکی راک)

قفسه بندی پیچ و مهره ای (سنگین)

قابلیت استفاده در انبارهای ملزومات ، قطعات یدکی ، ابزارها و انبارهای میانی تولید را دارا می باشد .
- طراحی شده جهت بارهای پرحجم با وزن متوسط و سنگین و با قابلیت بارگذاری به صورت دستی یا لیفتراک مخصوص .    
- این نوع قفسه بندی از فریم های پیچ و مهره ای و بازوهای افقی با قابلیت اتصال کلیپی و کفپوش مخصوص برای پوشش طبقات و تمامی دهانه ها تشکیل شده و عمق و ارتفاع آن قابل تغییر بوده و به صورت ردیف ها ی تک و دوبل در چندین طبقه قابل اجرا می باشد.    
- فریم های قفسه بندی از اتصال ستونها و بادبندها ی افقی و مورب و بیس پلیت کف تشکیل می گردد که در عرض ها و طولهای مختلف تولید و معمولاً فریم های وسط هر ردیف به صورت مشترک می باشد .    
-  بازوها از مقاطع رول فرمی تولید و کلیپ آن دارای 4 یا 5 ناخن می باشد که با جوش CO2 به بازو متصل و برای بارگذاری ها ی مختلف و دهانه های متفاوت طراحی و اجرا می گردد این بازوها به گونه ای طراحی گردیده که امکان تنظیم فواصل عمودی طبقات به سهولت امکان پذیر می باشد .    
-  پوشش کف طبقات این نوع قفسه بندی از نوع کفپوش مخصوص ( پانل راک ) می باشد که بر روی بازوها ( بدون پیچ و مهره ) به تعداد مناسب و متناسب با عرض فریم تعبیه می گردد .    
محاسبات تحمل وزن بازوها و کفپوشها بر اساس بار یکنواخت و گسترده (KG/M 2 )  و با توجه به نیاز مشتری و تعاریف انجام شده برای هر طبقه انجام می گیرد .
- ستونهای این نوع قفسه بندی به وسیله رول فرم تولید و نوع ستون و ضخامت آن بر اساس بارگذاری یکدستگاه و فاصله طبقات به علاوه بارهای وارده بر راهروبندی و فاصله اولین طبقه تا سطح زمین تعیین می گردد .    
- در این نوع قفسه بندی جهت دسترسی آسان به طبقات مختلف از بالابر و پلکان پیش ساخته و راهروبندی میان قفسه ها استفاده می گردد که تماماً از اجزاء قفسه بندی مشبک تولید و برای پوشش کف راهروها و پلکان از پانل پله مخصوص استفاده خواهد شد .    
- محاسبات تیرریزی راهروها وتعیین نوع تیرها بر اساس بارگذاری هر قفسه بعلاوه بار راهرو انجام می شود و بار راهروبندی نیز بر اساس بار وارده گسترده بر سطح KG/M2 محاسبه می گردد و اصولاً وزن نفر با بار مبنای این محاسبه خواهد بود . این بارگذاری با توجه به نیاز مشتری قابل تغییر می باشد .    
- کلیه بیس پلیت ها دارای پوشش گالوانیزه گرم مطابق با استاندارد ASTM/A123 می باشد و توسط یک عدد رول بولت هیلتی به زمین متصل می گردند .    
-  رنگ کلیه اجزاء فریم ها با فام طوسی ، کفپوشها با فام طوسی و برای بازوها و رابط ها با فام نارنجی آلکید آمید مایع می باشد و در صورت درخواست مشتری با توجه به شرایط آب و هوایی با پوشش پودر یا گالوانیزه گرم نیز قابل تحویل می باشد .    
- در این سیستم تعبیه جا کارتی بر روی بازوها برای کد گذاری ، راهنمای ورودی راهروها و ... بنا به درخواست مشتری قابل انجام خواهد بود .

قفسه بندی پیچ و مهره ای (سنگین)




ادامه مطلب...

موضوع مطلب :



IranSkin go Up
 
درباره فروشگاه
خدمتی جدید از شرکت : دریافت و انجام سفارشات آنلاین مشتریان محترم بمنظور صرفه جویی در : وقت و هزینه
لوگو
خدمتی جدید از  شرکت   :
دریافت و انجام سفارشات آنلاین مشتریان محترم بمنظور
صرفه جویی در :  وقت و  هزینه






 
 
صفحه نخست       مشاوره رایگان       ثبت کتبی سفارش       ثبت تلفنی سفارش